wizytAKCJA 2022 – open callwizytAKCJA

„wizytAKCJA 2022” – zorganizuj swoją wystawę w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu!
„wizytAKCJA 2022” to otwartym nabór projektów wystawienniczych, skierowany do młodych artystów_tek związanych z Wydziałem Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. W ramach open call mogą zgłosić propozycję organizacji własnej indywidualnej wystawy w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu. Nabór zakończy się wyłonieniem trójki artystów_tek, który_e swoje solowe pokazy zrealizują w 2022 roku.
Celem projektu jest zacieśnienie współpracy Galerii ze studentami_tkami i absolwentami_tkami Wydziału Sztuk Pięknych UMK. Projekt ma także ośmielić młodych_e twórców_czynie do podejmowania własnych inicjatyw artystycznych i pozwolić im na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie współpracy z instytucją (przygotowanie propozycji wystawy i portfolio, budżetowanie i organizacja wystawy, współpraca z kuratorem_ką, aranżacja i montaż, działania promocyjne itp.).
—
WYNIKI NABORU / 17.12.2021
W ramach naboru do realizacji w 2022 roku wybrano projekty: Niki Grzymskiej, Arka Pasożyta oraz Agaty Skupniewicz.
—
adresaci projektu: studenci_tki, doktoranci_tki i absolwenci_tki (2019 lub później) WSP UMK w Toruniu
termin składania zgłoszeń: 5 grudnia 2021 do godz. 23.59
adres składania zgłoszeń: info.wozownia@gmail.com (w tytule maila: “wizytAKCJA”)
Wszystkie szczegółowe informacje dot. projektu i wymagań związanych ze zgłoszeniem zawarte są w REGULAMINIE (poniżej).
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY_do pobrania
PLAN SALI “ARCHIWUM”_do pobrania
kuratorka projektu: Natalia Cieślak
identyfikacja wizualna (plakat, animacja): Kinga Palikowska
pytania? problem z pobraniem załączników? Pisz na: info@wozownia.pl
Regulamin naboru do projektu „wizytAKCJA 2022”
- Organizatorem naboru jest Galeria Sztuki Wozownia w Toruniu z siedzibą przy ul. Rabiańskiej 20, określana dalej jako Organizator.
- Adresatami/_tkami naboru są studenci/_tki i doktoranci/_tki Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz absolwenci/_tki tego Wydziału, którzy ukończyli_ły studia nie wcześniej niż w 2019 roku.
- Przedmiotem naboru jest koncepcja indywidualnej wystawy artystycznej, przeznaczonej do prezentacji
w siedzibie Organizatora w przestrzeni półpiętra i / lub sali tzw. „archiwum”. - Udział w naborze jest bezpłatny.
- Warunkiem udziału w naborze jest przesłanie (mailowo) do 5 grudnia 2021 do godz. 23.59 kompletnego zgłoszenia, zawierającego:
– wypełniony formularz zgłoszeniowy z opisem założeń merytorycznych wystawy wraz ze wskazaniem prac proponowanych do prezentacji, zapotrzebowania materiałowego i sprzętowego;
– portfolio artysty/_tki.
- Zgłoszenie przesłać należy na adres mailowy: info.wozownia@gmail.com w tytule wiadomości wpisując „wizytAKCJA”.
- Zgłaszane wystawy powinny być dostosowane do przestrzeni i warunków ekspozycyjnych półpiętra i / lub sali tzw. „archiwum” (plany pomieszczeń stanowią załącznik do niniejszego regulaminu).
- Formularz zgłoszeniowy oraz plany pomieszczeń dostępne są na stronie internetowej Organizatora: wozownia.pl/wizytakcja.
- Załączniki do maila powinny stanowić poglądowe zdjęcia (JPG, max. 2MB) prac planowanych do prezentacji w ramach wystawy, pliki wideo (mp4) lub audio (mp3), materiały w formie linków etc. Pliki należy podpisać nazwiskiem autora oraz tytułami (lub fragmentami tytułów) prac, tak aby możliwa była ich identyfikacja.
- W ramach naboru każdy/_a artysta/_tka może złożyć tylko jeden projekt wystawy.
- Zgłoszenia niekompletne, przesłane po terminie, niezgodne z Regulaminem itp. nie będą rozpatrywane.
- Wyboru trzech projektów przeznaczonych do realizacji dokona Jury w składzie wskazanym przez Organizatora. Organizator zastrzega Jury prawo wskazania innej niż podana wyżej liczby projektów przeznaczonych do realizacji.
- O wynikach naboru Organizator poinformuje na stronie internetowej www.wozownia.pl do dn.
17 grudnia 2021. Uczestników, których wystawy zostaną skierowane do realizacji, Organizator poinformuje mailowo lub telefonicznie. - Od wyników naboru nie przysługuje odwołanie.
- Wystawy wyłonione w naborze odbywać się będą w siedzibie Organizatora w terminach: marzec / kwiecień / październik 2022. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany podanych wyżej terminów. Czas realizacji i prezentacji poszczególnych wystaw będzie uzgadniany w porozumieniu z artystami/_tkami.
- Wysłanie zgłoszenia do naboru jest jednoznaczne z akceptacją jego Regulaminu oraz – w przypadku skierowania proponowanej wystawy do realizacji – zobowiązaniem artysty/_tki do podjęcia współpracy z Organizatorem w zakresie działań związanych z organizacją i promocją wystawy.
- Organizator zapewnia honorarium autorskie za przygotowanie wystawy, pokrycie kosztów materiałów niezbędnych do jej montażu oraz wsparcie w zakresie transportu i retransportu prac. Możliwość pokrycia innych kosztów związanych z produkcją wystawy będzie rozpatrywana indywidualnie.
- Prace przeznaczone do prezentacji powinny być technicznie przygotowane do ekspozycji.
- Wszelkie kwestie nieuregulowane w niniejszym Regulaminie będą rozstrzygane przez Organizatora na bieżąco.